Terms & Conditions

Όροι και Προϋποθέσεις Αγορών


Εφαρμογή
Οι παρόντες «Όροι και Προϋποθέσεις Αγορών» εφαρμόζονται σε κάθε πώληση προϊόντων (εφεξής «Προϊόντα») που πραγματοποιείται από το κατάστημα πώλησης ( λιανικής και χονδρικής ) ειδών μοντελισμού και παιχνιδιών με την επωνυμία «HOBBYLAND GREECE I.K.E.» και  τον διακριτικό τίτλο  «Hobbyland» που εδρεύει στην Πυλαία Θεσσαλονίκης, οδός Τομπάζη 15 ( εντός ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ), Τ.Κ. 55535, Αρ.Γ.Ε.ΜΗ. 171272504000, με Α.Φ.Μ.: 802165050 της Ζ’ Δ.Ο.Υ. Θεσσαλονίκης (εφεξής το  «κατάστημα») μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, hobbyland.gr (εφεξής «Ηλεκτρονικό Κατάστημα») και αποτελούν τη συνολική δεσμευτική συμφωνία μεταξύ του καταστήματος και των πελατών της. Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά και βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις διότι όλες οι συναλλαγές μεταξύ του ηλεκτρονικού καταστήματος www.hobbyland.gr και των πελατών του διέπονται από τους παρακάτω όρους και οποιαδήποτε συναλλαγή συνεπάγεται την αποδοχή των όρων αυτών.
Το κατάστημα  διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος και αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώνει τους χρηστές για τυχόν τροποποιήσεις καθώς και για οποιαδήποτε αλλαγή, μέσω της ιστοσελίδας του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος.


1. Εγγραφή ή Σύνδεση
Για λόγους ασφαλείας των συναλλαγών, ο Χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος (εφεξής «Χρήστης» ή «Πελάτης») πριν ξεκινήσει τη διαδικασία υποβολής της παραγγελίας του μπορεί να εγγραφεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Για την εγγραφή ή σύνδεση του Χρήστη στο ηλεκτρονικό κατάστημα απαιτείται μόνο ονοματεπώνυμο, διεύθυνση αποστολής αλληλογραφίας, τηλέφωνο επικοινωνίας και email. Οι πληροφορίες αυτές παραμένουν απολύτως εμπιστευτικές. Ο χρήστης μπορεί να διαγράψει ή να ενημερωθεί για όλα τα στοιχεία που έχουμε συλλέξει επιλέγοντας τον σύνδεσμο «GDPR εργαλεία» από την σελίδα του λογαριασμού του αφού συνδεθεί σε αυτόν.


2. Παραγγελία. Υποβολή και Αποδοχή
2.1 Υποβολή ηλεκτρονικής παραγγελίας - Πρόταση για αγορά αγαθών
Η παραγγελία των προϊόντων υποβάλλεται μέσω της συμπλήρωσης και αποστολής της ειδικής Φόρμας Παραγγελίας που υπάρχει στο ηλεκτρονικό κατάστημα «προσθήκη στο καλάθι». Πριν από την υποβολή της παραγγελίας (checkout), ο Πελάτης λαμβάνει μέσω ειδικού συνδέσμου γνώση των όρων που αφορούν την πώληση των προϊόντων που επιθυμεί να αποκτήσει και στη συνέχεια επιλέγει την ενεργοποίηση σχετικού εικονιδίου (ένδειξης) «Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους Όρους και προϋποθέσεις αγορών». Με τη σήμανση αυτή, ο Πελάτης δηλώνει ρητά και ανεπιφύλακτα ότι πριν την υποβολή της παραγγελίας του έλαβε με ευκρινή και κατανοητό τρόπο γνώση των ακόλουθων πληροφοριών:
-Των κύριων χαρακτηριστικών των προϊόντων που παρήγγειλε, όπως αυτά περιγράφονται στις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος. Ο Πελάτης οφείλει να ελέγξει κάθε σχετικό χαρακτηριστικό, πριν από την υποβολή της παραγγελίας του, ούτως ώστε να μη διατηρεί καμία αμφιβολία για τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες των παραγγελλομένων προϊόντων. Το κατάστημα δεν έχει καμία ευθύνη σε περίπτωση που ο Πελάτης παρέλειψε να ενημερωθεί επαρκώς για τα ανωτέρω. Σε κάθε περίπτωση μπορεί να ζητήσει διευκρινήσεις, επικοινωνώντας με το κατάστημα τηλεφωνικά στο 2310888814 κατά τις ώρες λειτουργίας του.
-Της ταυτότητας, της διεύθυνσης, του αριθμού τηλεφώνου και της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του καταστήματος καθώς και του προμηθευτή των παραγγελλομένων προϊόντων.
-Της συνολικής τιμής των προϊόντων της παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένων του Φ.Π.Α., κάθε άλλου τέλους και όλων των πρόσθετων επιβαρύνσεων αποστολής, παράδοσης ή ταχυδρομείου καθώς και κάθε άλλης δαπάνης. Όταν αυτές οι επιβαρύνσεις δεν μπορούν ευλόγως να υπολογιστούν εκ των προτέρων, το γεγονός ότι μπορεί να απαιτηθούν τέτοιες πρόσθετες επιβαρύνσεις γίνεται γνωστό στον Πελάτη στο κείμενο της παραγγελίας (φόρμα παραγγελίας) και ο Πελάτης οφείλει να λάβει γνώση πριν από την υποβολή της παραγγελίας. Πρόσθετες επιβαρύνσεις ή άλλες δαπάνες που δεν έγιναν γνωστές στον Πελάτη πριν την υποβολή της παραγγελίας του ή σε περίπτωση που δεν μπορούσαν κατά την παραγγελία να υπολογιστούν δεν γνωστοποιήθηκαν στον Πελάτη τηλεφωνικώς πριν την επιβεβαίωση παραλαβής της παραγγελίας, τότε αυτές δεν βαρύνουν τον Πελάτη χωρίς την προηγούμενη ρητή συναίνεση του. Ειδικότερα, οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων ή/και υπηρεσιών όπως τίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι οι τελικές (συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος Φ.Π.Α.). Οι ως άνω αναγραφόμενες τελικές τιμές κάθε προϊόντος στο ηλεκτρονικό κατάστημα δεν συμπεριλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής, τα οποία υπολογίζονται στη συνέχεια του κειμένου της παραγγελίας με βάση την επιλογή του τρόπου αποστολής.
-Των μέσων πληρωμής, παράδοσης, εκτέλεσης, αλλά και της προθεσμίας εντός της οποίας το κατάστημα αναλαμβάνει να παραδώσει τα αγαθά.
-Των τυχόν περιορισμών παράδοσης και των μέσων πληρωμής.
-Των προϋποθέσεων, των εξαιρέσεων, της προθεσμίας και των διαδικασιών άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης καθώς και της υποχρέωσης επιβάρυνσης του Πελάτη με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων στο κατάστημα, σε περίπτωση υπαναχώρησης του.
Σε περίπτωση που ο Πελάτης ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης αφού έχει κάνει χρήση της υπηρεσίας, θα πρέπει να καταβάλει εύλογο κόστος στο κατάστημα.
 Όταν δεν παρέχεται δικαίωμα υπαναχώρησης με βάση το Νόμο, την πληροφορία ότι ο Πελάτης  δεν θα έχει δικαίωμα υπαναχώρησης ή, κατά περίπτωση, τις περιστάσεις υπό τις οποίες ο Πελάτης χάνει το δικαίωμα της υπαναχώρησης.
Της ύπαρξης της ευθύνης του καταστήματος για  πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα.
Όπου τυγχάνει εφαρμογής, της ελάχιστης διάρκειας των υποχρεώσεων του Πελάτη βάσει της σύμβασης.
Όπου τυγχάνει εφαρμογής, της ύπαρξης και των όρων κατάθεσης χρημάτων ή άλλων χρηματοοικονομικών εγγυήσεων (π.χ. προκαταβολή τιμήματος σε περίπτωση προ-παραγγελίας κλπ) που πρέπει να καταβληθούν ή να παρασχεθούν από τον Πελάτη, όποτε το ζητήσει το κατάστημα.
Της υποχρέωσης πληρωμής με την υποβολή της παραγγελίας.


2.2 Αποδοχή / Επιβεβαίωση παραλαβής ηλεκτρονικής παραγγελίας - Κατάρτιση πώλησης
Η παραγγελία δεν είναι δεσμευτική για το κατάστημα, πριν ο Πελάτης λάβει την επιβεβαίωση της αποδοχής της παραγγελίας από το κατάστημα, όπως περιγράφεται κατωτέρω.

H παραγγελία θεωρείται ληφθείσα από το κατάστημα από την στιγμή που ο Πελάτης λάβει σχετική ενημέρωση της κατάστασης παραγγελίας με την ένδειξη «Επιβεβαίωση Καταχώρησης Παραγγελίας». Οι ενημερώσεις περί της κατάστασης παραγγελίας εμφανίζονται στην οθόνη του Χρήστη και αποστέλλονται με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας που έχει καταχωρήσει ο Χρήστης/Πελάτης. Η κατάσταση της παραγγελίας ενημερώνεται συνεχώς όπως και όταν προκύπτουν αλλαγές κατά την διαχείριση της παραγγελίας. Ο Πελάτης οφείλει να ελέγχει την «Επιβεβαίωση Καταχώρηση Παραγγελίας» και να ενημερώνει αμέσως το κατάστημα (το αργότερο εντός 2 ωρών από την ώρα της λήψης ηλεκτρονικής ειδοποίησης με την ένδειξη «Καταχώρηση Παραγγελίας») εγγράφως για οποιοδήποτε λάθος, άλλως τα στοιχεία που αναφέρονται στην «Επιβεβαίωση Καταχώρηση Παραγγελίας» θα εφαρμοσθούν στη Σύμβαση Πώλησης.

Κατά τη διάρκεια επεξεργασίας κάθε καταχωρηθείσας παραγγελίας επιβεβαιώνεται η διαθεσιμότητα αποθέματος των προϊόντων της παραγγελίας. Σε περίπτωση που η διαθεσιμότητα ή ο χρόνος παράδοσης διαφέρει από τον αναγραφόμενο στην σελίδα του προϊόντος ο Πελάτης θα λάβει σχετική ενημέρωση. Ειδικότερα, το κατάστημα και εφόσον διαπιστώσει τη διαθεσιμότητα του προϊόντος και την έλλειψη τυχόν σφαλμάτων στο ηλεκτρονικό κατάστημα αναφορικά με την τιμολόγηση ή την τιμή των προϊόντων, τα χαρακτηριστικά τους κ.λ.π. με ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) θα επιβεβαιώνει την αποδοχή της παραγγελίας. Στο ως άνω ηλεκτρονικό μήνυμα θα επιβεβαιώνεται ρητά το περιεχόμενο της παραγγελίας και το συνολικό τίμημα, όπως αυτό έγινε γνωστό στο Πελάτη ήδη πριν από την υποβολή της παραγγελίας του. Η παραγγελία θεωρείται δεσμευτική και η πώληση θεωρείται ότι έχει καταρτιστεί και δημιουργεί αξιώσεις των συμβαλλομένων μερών (Πελάτης - Κατάστημα) μόνο με την αποστολή και λήψη του ως άνω ηλεκτρονικού μηνύματος με την ένδειξη «Η παραγγελία σου έχει αποσταλεί» ή «Η παραγγελία σου είναι έτοιμη προς παραλαβή».

Η κατάσταση της παραγγελίας ενημερώνεται συνεχώς όπως και όταν προκύπτουν αλλαγές κατά την διαχείριση της παραγγελίας του Πελάτη. Ο Πελάτης υποχρεούται να ελέγχει την κατάσταση της παραγγελίας του και να ενημερώσει αμέσως το κατάστημα εγγράφως για οποιοδήποτε σφάλμα στην παραγγελία, άλλως τα στοιχεία που αναφέρονται στην Επιβεβαίωση παραλαβής της παραγγελίας θα εφαρμοσθούν στη σύμβαση πώλησης.

Ο Πελάτης επίσης έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται για την πορεία της παραγγελίας, είτε τηλεφωνικά (τηλ: 2310888814), είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: sales@hobbyland.gr) ή ηλεκτρονικά πραγματοποιώντας είσοδο στον λογαριασμό του εισάγοντας τα προσωπικά του στοιχεία στα πεδία username και password του στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Περιορισμοί Ευθύνης: Στο πλαίσιο της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών, το κατάστημα δεν υποχρεούται να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση προϊόντων , που λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με τιμή εσφαλμένη, ήτοι μικρότερη ή μεγαλύτερη από την ισχύουσα για το εν λόγω χρονικό διάστημα. Σε περίπτωση που σε παραγγελία τέτοιο σφάλμα στην τιμή διαπιστώνεται σε μέρος μόνο των παραγγελθέντων προϊόντων, τότε η παραγγελία ισχύει και εκτελείται κανονικά για τα υπόλοιπα προϊόντα και θεωρείται μη αποκληρωθείσα για τα προϊόντα στα οποία διαπιστώθηκε το σφάλμα, εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ως ενιαίο σύνολο και λειτουργούν ως μονάδα το ένα με το άλλο και ο Πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε το κατάστημα οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.

3. Διαθεσιμότητα προϊόντων
Ο Πελάτης ενημερώνεται για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσω ενδείξεων ( «διαθέσιμο» ή «μη διαθέσιμο» ) που τίθενται στη σελίδα κάθε προϊόντος στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Το κατάστημα επιφυλάσσεται για την διαθεσιμότητα των προϊόντων της εάν αυτά δεν είναι διαθέσιμα κατά τον χρόνο της παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή, το κατάστημα επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία και ως εκ τούτου να μην καταρτιστεί η πώληση. Τυχόν πληρωμές θα επιστρέφονται στον Πελάτη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που ο Πελάτης επέλεξε να πληρώσει την παραγγελία του. «Μη διαθέσιμα προϊόντα» δεν μπορούν να προστεθούν στο καλάθι.
 Ειδικές περιπτώσεις διαθεσιμότητας είναι οι παρακάτω:
Με προ-παραγγελία ( Pre-Order ): Το προϊόν δεν βρίσκεται στο κατάστημα αλλά μπορεί να παραγγελθεί με εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης ή αναμένεται σύντομα. Σε αυτή την περίπτωση ο Πελάτης μπορεί να  ενημερωθεί για τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης του συγκεκριμένου προϊόντος τηλεφωνικά στο 2310888814. Ενδέχεται να ζητηθεί προκαταβολή μέρους του τιμήματος έως και πλήρης εξόφληση αναλόγως της φύσης του αντικειμένου.
Μη διαθέσιμο ( Out of stock ): Το προϊόν έχει εξαντληθεί ή καταργηθεί ή δεν αναμένεται άμεσα η παραλαβή του.
Το κατάστημα γνωστοποιεί κάθε φορά στον Πελάτη τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης του παραγγελλόμενου προϊόντος, αναλόγως των περιστάσεων.

Μη διαθεσιμότητα μέρους παραγγελίας: Αν η έλλειψη διαθεσιμότητας αφορά μέρος μόνον των παραγγελθέντων προϊόντων της παραγγελίας, το υπόλοιπο της παραγγελίας εκτελείται κανονικά, εκτός και εάν τα προϊόντα της παραγγελίας είναι συναφή, και πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ως ενιαίο σύνολο και ο Πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκτέλεση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε το κατάστημα οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.


4. Παράδοση παραγγελίας ( Τόπος Παράδοσης / Τρόποι αποστολής / Κόστος )
Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας ο πελάτης έχει τη δυνατότητα επιλογής του τρόπου αποστολής / παράδοσης της παραγγελίας του. Υπάρχουν 2 τρόποι :
Α) Παράδοση στον τόπο που ορίζει ο Πελάτης. Αποστολή στη διεύθυνση που έχει δηλώσει με εταιρία ταχυμεταφορών και παράδοση σε 1-5 εργάσιμες μέρες ανάλογα την περιοχή. Ο πελάτης μπορεί να επιλέξει μία από τις συνεργαζόμενες εταιρίες ταχυμεταφορών. Η χρέωση σε όλες τις περιπτώσεις αναφέρεται με ακρίβεια κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας. Σε περίπτωση αποστολής με αντικαταβολή ( δηλαδή εξόφληση κατά την παράδοση ) υπάρχει επιπλέον χρέωση 2,50 ευρώ.
 Σημείωση : για τα ογκώδη και βαριά αντικείμενα εφόσον κριθεί αναγκαίο η αποστολή γίνεται με πρακτορείο και μόνο με κατάθεση του ποσού στην τράπεζα. Το κόστος αποστολής εξαρτάται από την διεύθυνση παράδοσης, και ο πελάτης ενημερώνεται τηλεφωνικά για το ακριβές χρηματικό ποσό.
Β) Παραλαβή ( δωρεάν ) από το φυσικό κατάστημα Hobbyland στην οδό Τομπάζη 15 στην Πυλαία ( εντός του εμπορικού Κέντρου ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ) κατά τις ώρες λειτουργίας του καταστήματος και κατόπιν συνεννόησης την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη.
Και στις 2 περιπτώσεις ο πελάτης ενημερώνεται τηλεφωνικά ή με την αποστολή e-mail.
Ανωτέρα βία: Το κατάστημα δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην παράδοση της παραγγελίας που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα του καταστήματος ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και ως εκ τούτου το κατάστημα δικαιούται παράταση του χρόνου παράδοσης. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των δυο (2) μηνών, η σύμβαση πώλησης μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση. Εάν ο Πελάτης κρίνει ότι δεν έχει πλέον συμφέρον από την εκτέλεση της παραγγελίας, δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης και το κατάστημα υποχρεούται να του επιστρέψει το τίμημα καθώς και κάθε άλλο ποσό που είχε πληρωθεί στο πλαίσιο της σύμβασης πώλησης.


5. Τρόποι πληρωμής
Για τη διευκόλυνση και εξυπηρέτηση των πελατών, το κατάστημα διαθέτει πολλούς εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής που είναι οι παρακάτω :
Α) Αντικαταβολή / Μετρητά
Σε περίπτωση αποστολής με αντικαταβολή ( δηλαδή εξόφληση κατά την παράδοση ) υπάρχει επιπλέον χρέωση 2,50 ευρώ.
Β) Πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα. Οι συναλλαγές μέσω πιστωτικής κάρτας προστατεύονται από το σύστημα συναλλαγών της τράπεζας Πειραιώς. Επίσης προσφέρεται η δυνατότητα 3 άτοκων δόσεων για ποσό παραγγελίας άνω των 105,00 ευρώ
Γ) Κατάθεση/έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό.
Οι τραπεζικοί λογαριασμοί που εξυπηρετούν αυτή την επιλογή είναι :

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΛΑΔΟΣ: GR5001108310000083100782479 ( BIC : ETHNGRAA )
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ : GR7201722120005212110194671 ( BIC : PIRBGRAA )

Σε περίπτωση εμβάσματος στους παραπάνω λογαριασμούς και για την πιο γρήγορη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε να μας αποστείλετε με e-mail το αποδεικτικό της συναλλαγής. Σε περίπτωση που υπάρχουν έξοδα εμβάσματος ( μεταφορά από άλλη τράπεζα ) αυτά βαρύνουν τον πελάτη.
Δ) Paypal


6. Αλλαγή ή ακύρωση παραγγελίας
Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει ακύρωση της παραγγελίας του οποτεδήποτε χωρίς καμία επιβάρυνση υπό την προϋπόθεση ότι αυτή δεν έχει αποσταλεί. Αν προκύψει ανάγκη ακύρωσης της παραγγελίας, ο πελάτης πρέπει να ενημερώσει το κατάστημα στο τηλέφωνο 2310888814 κατά τις ώρες λειτουργίας του.


7. Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013) - Επιστροφή προϊόντων
Ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει  τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα επειδή απλά άλλαξε γνώμη, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους. Ο Πελάτης μπορεί να παραδώσει τα προϊόντα απευθείας στο κατάστημα Hobbyland στην οδό οδό Τομπάζη 15 στην Πυλαία ( εντός του εμπορικού Κέντρου ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ) ή να τα αποστείλει με δικά του έξοδα στην παραπάνω διεύθυνση. Σε κάθε περίπτωση για online παραγγελίες ο Πελάτης πριν από την επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να επικοινωνήσει με το κατάστημα, είτε μέσω τηλεφώνου (τηλ: 2310888814), είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: sales@hobbyland.gr. Ειδικότερα, ο Πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:
(α) Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης ή την παραλαβή του (όταν ο Πελάτης έχει επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα») ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση (εφεξής «Υπαναχώρηση»).
(β) Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν.
(γ) Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε το κατάστημα για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.
(δ) Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως με τη συμπλήρωση της σχετικής φόρμας και αποστολή της α) είτε στη ταχυδρομική διεύθυνση του καταστήματος Hobbyland , Οδός Τομπάζη 15 στην Πυλαία ( εντός του εμπορικού Κέντρου ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ) β) είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση sales@hobbyland.gr   και το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.
(ε) Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση στο φυσικό κατάστημα Hobbyland είτε να τα αποστείλει στο κατάστημα με τρόπο που θα επιλέξει και εξοφλώντας τα έξοδα αποστολής ( επιστροφής ).
(στ) Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, το κατάστημα υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε. Στην περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, το κατάστημα, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Το κατάστημα κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη. Εφόσον η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) της πιστωτικής του κάρτας και όχι επιστροφή μετρητών.
 Στην περίπτωση που ο Πελάτης είχε επιλέξει τη δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», η επιστροφή των χρημάτων σε αυτόν θα γίνεται στο φυσικό κατάστημα Hobbyland. O Πελάτης δικαιούται αποκλειστικά να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων.
(στ) Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης στον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από τoν χρόνο που το κατάστημα έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του.
(ζ) Δεν επιστρέφονται οι δαπάνες παράδοσης.
(η) Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει το κατάστημα, εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης, το δε κατάστημα δικαιούται να συμφωνήσει με τον Πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
(ι) Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.


8. Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης της παρ. 7
Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:
Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί στο φυσικό κατάστημα Hobbyland και επιπλέον, τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα Hobbyland, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.
Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Καμία επιστροφή δεν γίνεται δεκτή σε χρώματα και μπαταρίες.


9. Τελικές Διατάξεις
Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος διέπονται από το Ευρωπαϊκό και το Ελληνικό Δίκαιο, ιδίως από τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις πωλήσεις από απόσταση και την προστασία των καταναλωτών. Ομοίως, το site έχει δημιουργηθεί και ελέγχεται από το κατάστημα και η Ελληνική Νομοθεσία θα καθοδηγεί την χρήση του site και την ερμηνεία του. Αν ο Χρήστης επιλέξει να αποκτήσει πρόσβαση στο site από άλλη χώρα, έχει την ευθύνη να ακολουθήσει τους Νόμους της χώρας αυτής.

Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει και η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ του καταστήματος και του Πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ' ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Θεσσαλονίκης. Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς, ο Πελάτης μπορεί να απευθύνεται στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών.

Η προστασία που επιφυλάσσουν οι διατάξεις του νόμου περί συμβάσεων συναπτομένων από απόσταση, όπως και οι παρόντες όροι, υπογραμμίζεται, ότι εφαρμόζεται στις συναλλαγές μόνο με φυσικά πρόσωπα, τα οποία συναλλάσσονται για λόγους, που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, βιοτεχνική, επιχειρηματική ή ελευθέρια επαγγελματική τους δραστηριότητα.
Όλες οι κοινοποιήσεις πρέπει να γίνονται εγγράφως (δια χειρός, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ή επιστολή μέσω ταχυδρομείου πρώτης κατηγορίας, η οποία θα θεωρείται παραδοθείσα 48 ώρες μετά την ταχυδρόμησή της).

Tο ωράριο λειτουργίας του φυσικού καταστήματος  είναι:
ΔΕΥΤΕΡΑ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: 10 : 00 - 21 : 00
ΣΑΒΒΑΤΟ : 10 : 00 - 20 : 00